Hejsan blooogggeeeennn !!!!!!!!!

ÄNTLIGEN !!! <333333333333333333333
Nu äntligen har Elsa kommit hem från USA !!! :D <3<3<3 Jag har saknat henne som faaaan !!!!
Fast nu är jag fast på landet till på söndag kväll så ja kan inte vara med henne förens på måndah :'(
Aja skit samma :D
Igår var det midsommar afton hoppas alla hade det bra då. Jag satt och grillade ute på altanen med mamma och " pappa " :P ( plastpappa/Låtsaspappa )
Efter maten så åt vi glass sedan gick jag in och kollade på simpsons och family guy ^^ Föräldrarna satt kvar där ute . Juste hrmm vi har tagit sönder våra backspeglar så mamma och pappa har fixat nya åt oss ^^ <3
Jag vet inte om elsa kommer läsa det här men iaf dina presenter är inte så märkvärdiga :P Kan vara användbara ibland ^^ <3


Det var allt för mig. Hejdå ! :D <3 // Jossan <3

Kommentarer
Postat av: elsiie

såklart jag kollar! Haha okej men jag sa nåt användbart! haha kan ju nt ringa dej! Mobilen is gone :'( Men ses nån gång på datorn INNAN måndagen!<333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0