Ett litet namnlöst inlägg x)

Haii. :D ♥
Anna här. ^^
Just nu sitter jag och bloggar medan Jossan fixar nån ny frisyr på mitt hår, haha. xD Fast egentligen borde vi plugga. Jag har omprov prov på onsdag och får jag inte G får jag IG i kemi. D: Intressant information, va?! :)

Nu har vi kommit hem från landet iaf så nu kommer det bli bättre uppdatering, förhoppningsvis. >.<
Jaja, det var typ allt för tillfället. :P
Kommentera gärna. (:


Jag (Anna) :)


Sötiskossan :) ♥ (Jossan)

Vi sitter på Jossans moppe, Silvertejp. ^^ Jag har döpt den, bra namn va? :)
Min moppe heter SuperRuu, fast den är trasig men kmr bli fixad snart. :D
Pappas flakmoppe har jag döpt till Blue Bird, jag äger på namn alltså. xD

Vi hörs. ^^

Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0