Gamla och nya bilder (:

Tja, Anna här. :)
Är fett impad för att Jossan har skrivit, trodde inte det. ;)
Jag ska i alla fall snart duscha och sen gå och lägga mig, det är ju skola i morgon och ett omprovsomprov. Jag har faktiskt pluggat till det och tror nog att jag kan lyckas bli godkänd. Hoppas det iaf. :D
Måste bli bättre med uppdateringen, jag vet.
Och gärna lite roligare uppdatering med bilder och sånt, men just nu har jag inga nytagna bilder. :P
I morgon kanske det blir någon bild för då ska jag till centrum elr stan med några kompisar. ^^

Lägger ut en bild på mig och Jossan för typ 2 år sen och så en nytagen bild så ser man skillnad. :D Tkr bara de är kul liksom. ^^

 
Jag (Anna) mer än 2 år sen               Nytagen

                                                       
 

Jossan för typ 2 år sen                         Nytagen


Tyckte bara att de va kul att se skillnaden. xD

Nu ska jag duscha, vi hörs. ^^

Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0