Hei

Hejsan!

Idag har vart en bra dag.
På första lektionen  ( biologi ) Skulle vi disikera kräftor, vi skulle leta efter hjärtat magen och hjärnan ... Om man hitta hjärnan fick man MVG ... men jag och min kompis fick en hjärndöd kräfta så vi fick bara VG♥
Jag slutade 10.20 från skolan och jag har beställt en ny mobil ( toutch ) Och sedan har jag beställt Converse och en klänning :D <3
Allt till avslutningen ^^ ♥
Sedan har jag suttit och spelat Pirates of the caribbien 3 :D ♥
Ska snart fortsätta köra , ska bara vila " Krafterna " först ;D♥
Det åskade nyss men det är 21grader ute :P...
 
Hur har eran dag vart ? :D
( Hoppas ni sluppit disikera ) ♥

Hejdå :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0