Mors Dag ♥

Tydligen är det bara jag (Anna) som bloggar lite då och då. :P
Tänkte berätta om min helg nu. ^^
Igår kollade jag på Sex And The City 2 på bio med Jennifer. ♥ Älskade filmen, den var jättebra!!! Sen åkte vi iaf hem till mig och åt chips och kollade på Melodifestivalen och både jag och Jenny tyckte att rätt låt vann.


Vinnarlåten. ;))

Jenny sov iaf över hos mig sen och idag sov vi ut. Sen gick vi och köpte blommor till våra mammor och lagade lasagne och köpte cider. Våra mammor blev riktigt överraskade när vi bjöd dem på middag. :D
Här kommer några bilder från idag. ^^


Dukat och vårfint. =D


En tårta jag och Jenny bakade. Den var jättegod!


Den blå blomman och den lila, de blommorna köpte vi till våra mammor. :)


Mamma, längst bort mot fönstret och Jennifers mamma bredvid.
Jag längst mot fönstret och Jennifer bredvid. :D

Det har varit en riktigt trevlig helg. :D
Nu återstår att städa rummet och göra mig i ordning för att sova.

Godnatt och kramar från Anna. (: ♥


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Låter ju jättebra! :D

2010-05-31 @ 16:38:03
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0